سكس مصري – سكس مع عذراء مصرية




طريقة المشاهدة اضغط على الرابط تفتح معك صفحة جديدة 
انتظر 5 ثواني و اصغط على تخطي الاعلان او passe l'annance 
للمشاهدة بجودة عالية
!!!!!
!!!
!


لتحميل النسخة الاصلية 
!!!!!
!!!
!


0

سكس مصري – سكس م!

انا سعيد شاب مصري عندي 28 سنة .. بحب منى من 5 سنين واهلها رافضين مشروع جوازنا لاني ما بليقش بمنصب عيلتهم.. هي من عيلة غنية وباباها عنده فلوس ياما وانا بشتغل في اوتيل بشرم الشيخ وبحاول احوش فلوس على قد ما اقدر عشان اجيب مهر وشبكة لمنى واتجوزها… انا بحبها قوي وهي كمان بتحبني لدرجة انها سلمتني نفسها وطلبت مني اعمل بجسمها اللي انا عاوزه لانها مش عايزة تكون مع اي حد تاني غيري بالدنيا.. وانا كمان بعشقها وبعشق بزازها الجميلة المغرية بحلماتها الواقفة المنتصبة متل شاويشين عساكر بيحرسوا البزاز الغالية دي…
النهاردة منى جت في رحلة مع صاحباتها لشرم الشيخ علشان تقضي كم يوم اجازة وكدة كمان بتستغل الفرصة علشان تزورني باوضتي الصغيرة اشوفها واروي عطش زبري
الممحون عليها واللي وحشته طيزها الجميلة قوي.. انا ومنى اتعودنا اننا نعمل سكس مصري يعني انا بنيك طيزها بس علشان انا مش عايز افتح كسها دلوقتي وعايز اخليها عذراء ..
لاني من عيلة محافظة ولما نتجوز هنعمل دخلة بلدي يعني لازم اهلينا يشوفوا انها لسة عذراء ماتفتحتش قبل كدة..
لما منعمل سكس مصري انا وهي بتقلع كل هدومها وبمشي زبري شوية على كسها من برة بحذر علشان مافتحهاش وبعد كدة بنيك طيزها الجميلة نيك جامد جدا لحد ماحس اني حجيبهم جواها ساعتها بخرج زبري من جوا طيزها الناعمة وبتبدا تمصلي جامد ببقها الطعم الجميل اللي شبه الفرولاية لحد ماجيب ضهري ببقها واخلص واطفي نار زبري اليي بيكون ولعان نار عليها…



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق